A KUBOTA Corporation (székhelye: Naniwa-ku, Oszaka, Japán; elnök és vezér igazgató: Yuichi Kitao; a továbbiakban: „Kubota”) bejelentette, hogy megkezdi az új, S7509 nagyteljesítményű ipari dízelmotor fejlesztését, amely megfelel az EU Stage V. szakasz előírásainak. Referencia darabot a CONEXPO CON / AGG kiállításon, 2020. március 10–14. között, Las Vegasban mutatják be. A Kubota számos intézkedést tett már az építőipar és az ipari gyártók különféle igényeinek kielégítésére. Ennek köszönhetően a maximum 100 lóerős ipari motorok globális piacának legnagyobb részét birtokolja. A V5009 bevezetésén túl, amelyet 2017-ben mutattak be, a Kubota fejleszti és kibővíti a sorozatot, hogy a világ első számú ipari motor gyártójává váljon a 300 lóerős szegmensben.
Az Egyesült Államokban, Európában és Japánban a mezőgazdasági és építőipari gépekre vonatkozó legfrissebb káros anyag kibocsátási előírások betartása érdekében a Kubota már korábban tett lépéseket a megfelelő motorok kifejlesztésével, kihasználva a fejlett technológiai tapasztalatait és erősségeit, amelyekkel évek óta gyártja a kompakt dízel- és benzinmotorokat ipari alkalmazásokhoz. A Kubota releváns tanúsításokat kapott Európában, Észak-Amerikában (EPA * 2, CARB * 3) és Japánban, valamint olyan országokban, mint Kína, India és Brazília, számos terméket vezetett be ezeken a piacokon.
A természetes környezet megőrzése iránti növekvő nemzetközi tudatossággal összhangban a motorok károsanyag-kibocsátási szabványai sok országban szigorúbbak lettek. Minden építőipari és ipari gépgyártónak mostantól a legújabb előírásoknak megfelelő motorokkal kell gyártania gépeit és olyan intézkedéseket kell alkalmaznia, mint például a kipufogógáz utókezelő eszközök.
Az új, S7509 termék készen áll arra, hogy megfeleljen a 2019/2020-tól érvényes, az emisszióra vonatkozó Stage V. szakasz előírásának, amely korlátozza a részecskeszámot.
Az S7509 motor és jellemzői:
– Nagy teljesítmény alacsony üzemanyag-fogyasztás mellett
– Nem csak az égés optimalizálása a nagy teljesítmény elérése érdekében, hanem az alacsony üzemanyag-fogyasztás legmagasabb szintjének elérése az azonos teljesítménytartományú más motorokhoz képest.
Kompakt kialakítás:
Henger űrtartalom | Hengerek | Teljesítmény | Utánkezelő |
7.5L | 6 | 228.4kw | SCR*4+DPF*5 |
Rugalmas műszaki tervezés és egyszerű karbantartás:
Az S7509 két hajtótengelyes (TLT) opcióval rendelkezik, amelyek rugalmasságot biztosítanak a gépoldal mérnöki kialakításában és olyan funkciókat kínálnak, amelyek a felhasználók számára egyszerű karbantartást tesznek lehetővé.
Tömeggyártás:
A tömegtermelés 2023-ban kezdődik.
Bővebb információért keresse a Két-KATA Kft.-t!
06-28/465-053