A Guinness bejelentette első globális labdarugó partnerségét. A 2024/25-ös szezonnal kezdődő négyéves megállapodás értelmében a Guinness lesz a Premier League hivatalos söre, a Guinness 0.0 pedig a Premier League hivatalos alkoholmentes söre.
Augusztus 16-án indul el a Premier League 2024/25-ös szezonja és ezzel együtt bemutatkozik a bajnokság hivatalos söre, a Guiness is. A négy évre szóló partnerség célja, hogy támogassa és erősítse a futballközösséget a lelátókon és a pályán kívül, világszerte új kapcsolatokat teremtsen a Guinness fogyasztói és a Premier League szurkolói között. A Premier League hivatalos felelős alkoholfogyasztási partnereként a Guinness az együttműködés adta lehetőségeket kihasználva céljának tűzte ki azt is, hogy az évadban népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást.
A Premier League a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága, mérkőzéseit 189 országban 900 millió otthonban közvetítik. A Guinness jellegzetes marketingmegjelenését, kreatív reklámjait és a több kontinensen átívelő sportszponzorációk terén szerzett tapasztalatait felhasználva szórakoztató és magával ragadó szurkolói élményt teremt.
„A Premier League a világ legnépszerűbb labdarúgó-bajnoksága, egyűttműködésünk fantasztikus lehetőséget kínál arra, hogy a Guinness márka sikerét világszerte tovább vigyük és új közösségekkel teremtsünk kapcsolatot a bajnokság eseményeihez kapcsolódva. Annak lehetőségét pedig, hogy a Guinness 0.0 lett a Premier League hivatalos alkoholmentes söre, szeretnénk arra is felhasználni, hogy a termék bevezetése óta tapasztalt dinamikus fejlődésre építve megalapozzuk a márka további növekedését világszerte” – nyilatkozta a szerződéskötés kapcsán John Kennedy, a Diageo európai elnöke.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a Guinness-szel, a világ vezető stout sörével és egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, ami a sporthoz kapcsolódó és tágabb értelembe vett marketingje révén is folyamatosan világszínvonalú kreativitást, innovációt és közösségi történetmesélést mutat be. Alig várjuk, hogy hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki, ami még tovább fokozza majd a Premier League labdarúgó-bajnokság nézőinek élményét a pubokban, bárokban és otthonokban világszerte, valamint életre kelti majd azt a varázslatot, amelyről a Premier League oly híres” – tette hozzá Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint – „ez a partnerség nemcsak két világszerte ismert és szeretett márkát köt össze, hanem az egyik legnépszerűbb játékot és az egyik legnépszerűbb sört is. A Guinness magyarországi forgalmazójaként úgy gondoljuk, hogy ez egy nagyszerű lehetőség mindkét fél számára, a fogyasztóknak és a futball szerelmeseinek itthon és világszerte pedig arra, hogy egy tökéletes korsó Guinness-szel ünnepeljék az évad legszebb pillanatait.”
Az együttműködés részeként augusztusban a Guinness új kampányplatformot is indít, melynek keretén belül a szurkolók a mérkőzések napján a Guinness és a Premier League élményét együtt élhetik át világszerte a pubokban és a kiskereskedelmi üzletekben.
Borsodi Sörgyár Kft.
A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban kezdte meg működését Bőcsön. A sörgyár nevéhez fűződik az első alkoholmentes, az első fémdobozos sör, illetve az első ízesített sör megjelenése a legnagyobb mennyiségben fogyasztott sörök között a hazai piacon. A Borsodi töretlen népszerűségnek örvend, évek óta hazánk egyik legnagyobb mennyiségben értékesített söre.
Még több információért látogasson el a Borsodi Sörgyár megújult honlapjára: www.borsodisorgyar.hu
A Molson Coors Company
A Molson Coors Beverage Company a new yorki és a torontói tőzsdéken nyilvánosan bejegyzett vállalat, és működése felöleli a Molson Coors North America és a Molson Coors Europe területeket is. A közép- és kelet-európai régióban a Molson Coors a következő országokban van jelen: Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Magyarország, Montenegró, Románia, Szerbia, Szlovákia és Csehország, ahol a régió egyik legkedveltebb sörei készülnek: a Staropramen, a Kamenitza, a Bergenbier, az Ožujsko, a Jelen és a Nikšićko Pivo. A vállalat elkötelezett az iparág színvonalának emelésében, valamint abban, hogy pozitív benyomást keltsen a dolgozóiban, a fogyasztókban, a közösségekben és környezetében. Ha többet szeretne megtudni a Molson Coors Beverage Company-ról, látogasson el a www.molsoncoors.com weboldalra.
A Guinness
A GUINNESS Company 1759-ben alakult, amikor Dublinban Arthur Guinness aláírta St. James’s Gate sörfőzde 9000 évre szóló bérleti szerződését. A Guinness négy természetes alapanyagból, vízből, (malátázott és pörkölt) árpából, komlóból és élesztőből főzött söre a világ legnépszerűbb stoutja. Az ikonikus sört a világ 49 országában főzik és több mint 120 országban értékesítik. A legtöbb Guinness Nagy-Britanniában, Írországban, az USA-ban, Nigériában és Kamerunban fogy. Az Írországban és Nagy-Britanniában fogyasztott összes Guinness-t a St. James’s Gate sörfőzdében főzik. További információk: a www.guinness.com
Fogyassza a Guinnesst felelősséggel, látogasson el a www.drinkiq.com weboldalra.
A Premier League-ről
A Premier League a világ legrangosabb és legizgalmasabb labdarúgását kínálja. A liga és klubjai a verseny erejét és népszerűségét arra használják, hogy inspirálják a szurkolókat, közösségeket és partnereket az Egyesült Királyságban és világszerte. A Premier League összehozza a különböző háttérrel rendelkező embereket. A bajnokság bárki számára és bárhol elérhető, 189 ország 900 millió otthonában nézhető.